RETURNEAZA ORICE PRODUS IN 14 ZILE !
Exista 2 variante de retur pe care le punem la dispozitie clientilor nostri.
A. Retur la easybox
B. Retur cu ridicare de la adresa furnizata de client
Detalii retur in functie de modalitate:
A. Retur la easybox
1. Cererea de retur se face prin trimiterea unui email la adresa: retur@contrastmarket.ro.
Exemplu cerere:
Returnez produsele/produsul din comanda nr. #nrcomanda in locker (de specificat ca doriti prin locker altfel va fi luat prin adresa de livrare initiala).
Doresc returnarea banilor in contul bancar:
IBAN: 4567846546514321
Nume Beneficar: Popescu Alexandru
Multumesc.
In acest email se va preciza numarul comenzii, produsul ce se doreste returnat si contul IBAN unde se doreste returnarea banilor.
ATENTIE! Treci la pasul urmator doar daca ai primit raspuns pe email cu acceptarea returului in locker, din partea echipei contrastmarket.ro. Daca treci la pasul urmator si vei trimite produsul fara aprobarea noastra, se va opri valoarea de transport, in valoare de 20 lei, indiferent de motivul returului.
2. Accesezi linkul https://return.sameday.ro/contrastmarket si introduci datele comenzii tale. Atentie! Completeaza exact cu ID-ul comenzii tale si adresa de email furnizata la finalizarea comenzii respective.
3. Verifici dacă ai primit, prin email și SMS, un pin și un link către un cod QR. Ai nevoie de el pentru a deschide un sertar.
4. După ce ai introdus produsul în sertarul potrivit, nu uita să finalizezi pe ecran procesul de retur. În cazul în care, din diverse motive, ai uitat sau ai abandonat procesul de retur, poți să scanezi codul QR sau să introduci codul pin pentru a parcurge pașii de mai sus.
5. Dacă ai ajuns aici, returul e aproape gata. Vei primi un email care te va anunța când produsul ajunge în depozitul Contrastmarket.
6. In momentul receptiei produsului in depozit vom returna valoarea produsului sau a comenzii (dupa caz), in IBAN-UL mentionat de d-voastra) INTEGRAL, in termen de 7 zile lucratoare.
Ce se întâmplă dacă pui coletul într-un locker greșit
Există posibilitatea ca mai multe sertare să fie deja deschise atunci când ajungi cu coletul la easybox. În acest caz, după scanarea codului QR sau după introducerea codului primit prin sms, e-mail sau din aplicaţie, vei vedea pe ecran mesajul ”Atenţie,easybox-ul are mai multe lockere deschise. Asigură-te că introduci coletul in locker-ul afişat pe ecran!”.
În situația în care introduci coletul în alt sertar, nu-i nimic, se mai întâmplă. Dar scrie-ne imediat pe Live Chat și vom demara procedurile necesare de localizare a coletului prin Sameday, ca să rezolvăm cât mai repede situația.
Cum te asiguri că produsul tău este eligibil pentru retur la easybox
Răspunsul e simplu: depinde de tipul și de dimensiunile produsului.
Un produs eligibil pentru retur la easybox va avea această opțiune afișată în formularul de retur. Deci știi din prima dacă produsul tău se califică sau nu.
Dar și coletul contează! Asigură-te că ambalezi produsul returnat într-un colet ce respectă dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzând ambalajul, nu depășește 20 de kilograme.
Uite dimensiunile sertarelor easybox la care să te raportezi:
- mare = 47 x 44.5 x 39 cm
- mediu = 47 x 44.5 x 19 cm
- mic = 47 x 44.5 x 10 cm
B. Retur cu ridicare de la adresa furnizata de client
Pasi returnare produs:
1 Cererea de retur se face prin trimiterea unui email la adresa: retur@contrastmarket.ro.
Exemplu cerere:
Returnez produsele/produsul din comanda nr. #nrcomanda. Doresc returnarea banilor in contul bancar:
IBAN: 4567846546514321
Nume Beneficar: Popescu Alexandru
Multumesc.
In acest email se va preciza numarul comenzii, produsul ce se doreste returnat si contul IBAN unde se doreste returnarea banilor.
2. Se va genera un awb de catre echipa Contrastmarket pe aceeasi adresa unde s-a trimis comanda.
3. Curierul va ridica coletul de la adresa respectiva fara nici o taxa din partea d-voastra.
4. In momentul receptiei produsului in depozit vom returna valoarea produsului sau a comenzii (dupa caz), in IBAN-UL mentionat de d-voastra) INTEGRAL, in termen de 7 zile lucratoare.
In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. Cheltuielile cu taxa de transport si rambursarea sumei in contul bancar este de 20 lei si se va retine din valoarea initiala a comenzii. De retinut ca pot exista si cazuri unde returul poate costa pana la 35 lei cu TVA, in cazul in care locatia de ridicare se afla in aria razei de acoperire al curierului (ex. sat, comuna indepartata). Daca returul va depasi 20 lei se va anunta clientul prin email pentru confimare.
In cazul deteriorarii sau al unui defect din fabricatie taxa de transport si rambursarea sumei in contul bancar va fi gratuita.

TERMENI SI CONDITII SUPUSE RETURULUI:
Conform legii, puteti returna produsele timp de 14 zile de la data primirii lor in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie, au fost deteriorate in timpul transportului, sau pur si simplu produsul comandat nu este ce v-ati dorit.
Atenție! Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin) conform legii OUG 34/ 2014. Mai multe detalii aici. In cazul persoanelor juridice (asociatii, organizatii, societati comerciale etc. care sunt inregistrate in baza unui cod fiscal), nu se aplica perioada de returnare.
Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice la adresa comenzi@contrastmarket.ro in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioară, va fi procesata conform prevederilor garanției. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neînțelegerile, coletul va fi fotografiat si se va întocmi împreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
In ce conditii pot returna un produs?
1. PRODUSE DETERIORATE IN TIMPUL TRANSPORTULUI
La primirea coletului, dupa plata comenzii, clientul are obligatia si dreptul sa il desfaca si sa inspecteze continutul acestuia.
In cazul in care se descopera produse deteriorate sau produse ce lipsesc din colet, clientul trebuie sa anunte comerciantul printr-un email la retur@contrastmarket.ro cu privire la deteriorarea coletului.
In aceasta situatie clientul are dreptul sa ceara restituirea integrala a sumei platite pentru produsele repsective sau sa ceara expedierea altor produse. In cazult schimbului de produsue. Un asistent contrastmarket.ro va genera un awb de ridicare al coletului/produsului deteriorat doar de la adresa furnizata initial. In momentul receptiei produsului/coletului defect in depozitul contrastmarket.ro se va trimite in maxim 48h de la receptie (conform curier) produsul/coletul nou. Acest lucru nu implica nici un cost din partea clientului daca lovirea/deteriorarea initiala a coletului/pachetului/produsului a fost din cauza curierului sau asa a fost receptionat de client. Este important de precizat ca ridicarea si expedierea produsulelor/coletului se va face de la aceeasi adresa initiala, pentru a evita anumite situatia/spete/incurcaturi.
2. PRODUSE CU DEFECTE DE FABRICATIE
In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma noastra prin acelasi curier prin care l-a primit. Noi vom trimite in cel mai scurt timp un alt produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 15 zile pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit integral. Recomandam verificarea produselor la livrare. Nu sunt acceptate reclamatii care depasesc 15 zile de la data livrarii.
3. RETURNAREA PRODUSELOR DIN ALTE MOTIVE
In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi: nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate de catre client. Returnarea contravalorii produselor se va face in timp de maxim 15 zile de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.
Conform legii, puteti returna produsele timp de 14 zile de la data primirii lor in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie, au fost deteriorate in timpul transportului, sau pur si simplu produsul comandat nu este ce v-ati dorit.
Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei:
Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern. Daca produsul a fost sigilat (cutie cu sigiliu, produse sigilate in pungi) sau ambalat in blister, acesta trebuie sa fie inapoiat in aceeasi stare astfel putand fi vandabil pentru punerea in vanzare a produsului. Daca produsul este desigilat, ambalajul original deteriorat si doar continutul pachetul returnat, produsele vor fi inapoiate cumparatorului.
*Observatii: Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, si avem rugamintea sa ne furnizezi contul IBAN pentru a iti putea returna banii.
Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in maxim 14 zile. Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0770 325 896. in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa comenzi@contrastmarket.ro